Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy

Oferujemy naprawę i regenerację wtryskiwaczy. W procesie badania wtryskiwaczy Common Rail wykorzystujemy innowacyjny stół probierczy – urządzenie Bosch DCI-700

Na wykonane przez nas usługi udzielamy 2-letniej gwarancji, co potwierdza wysoką jakość prac wynikających z wieloletniego doświadczenia naszej kadry.

Badanie wtryskiwaczy Common Rail przy pomocy DCI700

Stół Probierczy Bosch DCI700Podczas regeneracji wtryskiwaczy zachowujemy czystość laboratoryjną. Zaleca się taką pracę, gdyż niektóre z elektronicznych przyrządów pomiarowych są czułe na wszelakie zanieczyszczenia lub spadki temperatur.

Przed sprawdzeniem wtryskiwacza CR na urządzeniu testującym, usuwamy wszelakie zabrudzenia i nagary zebrane podczas pracy w silniku. W tym celu używamy specjalistycznych myjek ultradźwiękowych.
Po oczyszczeniu przeprowadzamy test wstępny w celu pozbycia się z jego wnętrza resztek paliwa samochodowego. Dopiero tak przygotowany wtryskiwacz może dostać się na stół probierczy DCI700, gdzie użyty jest wysokospecjalistyczny płyn spełniający normy ISO.

Gdy test wykaże usterkę wtryskiwacza, należy rozebrać go na części i oddać do oględzin.
Przeważnie podczas takich oględzinach ustalamy uszkodzone elementy.
W przypadku remontu zazwyczaj wymianie podlegają: rozpylacz, zawór wtryskiwacza, zestaw uszczelnień, nakrętkę rozpylacza, (firma Bosch rekomenduje jej wymianę przy każdym rozebraniu wtryskiwacza).

Należy jeszcze pamiętać o jednej ważnej wadzie powstającej podczas użytkowania – nakrętka nowych wtryskiwaczy posiada cienką ściankę i drobny gwint, co często wpływa na wyciągnięcie się gwintu i stąd powyższe zalecenia firmy Bosch.

Przed montażem wtryskiwacza grupy trzeciej (zazwyczaj wszystkie wtryskiwacze po 2005 roku) należy wykonać analizę ustawień wstępnych za pomocą zestawu pomiarowego wyposażonego w prasę wyciskającą podkładki regulacyjne, elektroniczny klucz dynamometryczny i specjalne urządzenie pomiarowe sterowane elektronicznie i ciśnieniem powietrza. Po tych ustawieniach należy skręcić wtryskiwacz i zamontować go na stół probierczy. Podczas testu możemy kontrolować jego przebieg na monitorze. Na końcu pracy przy wtryskiwaczach nowej generacji generujemy kody do ustawień wstępnych w silniku, które montujący ma wprowadzić.
Test kończy się wydrukiem protokołu, który dostaje klient wraz z wtryskiwaczami